preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gradište

Login
Datum i vrijeme
Tražilica
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Novi, osvježeni izgled dvorane i prizemlja škole mi se:




Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 10. 2014.

Ukupno: 419455
Ovaj mjesec: 5176
Ovaj tjedan: 418
Danas: 60
Prognoza vremena
Roditeljski sastanci
Tajne uspješnog učenja
Unknown / datum: 9. 4. 2019. 13:00

Praktičan vodič za pomoć učeniku. Kako bismo u današnje vrijeme mogli doista pomoći svojoj djeci u učenju? Školski je program sve složeniji, zahtjevi sve veći. Otprilike 40% učenika pati od teškoća s koncentracijom, lako skreće pozornost sa zadatka i "lebdi u oblacima". Mnogi učenici također imaju loše pamćenje: bore se s problemom zapamćivanja velike količine informacija: pravila, formule, datumi, stihovi, citati... Sve to i još mnogo drugog treba naučiti napamet, a to nije svakom djetetu lako.

Srećom, koncentracija, ustrajnost i dobro pamćenje nisu talenti koji se stječu rođenjem - moguće ih je razvijati i uvježbavati. U ovoj ćete knjizi pronaći objašnjenje zašto se djeca teško koncentriraju, loše pamte i saznat ćete kako im pomoći.

Jednostavni testovi pomoći će vam da odredite što sve vašem djetetu ili učeniku smeta da se učinkovito koncentrira tijekom učenja i učinkovito pamti gradivo, koje su sposobnosti u njega najbolje razvijene i kako uvježbati pamćenje. Testovi su namijenjeni upotrebi kod kuće i u razredu, a obuhvaćaju populaciju djece od 1. razreda osnovne do 4. razreda srednje škole. Trajanje svakog testiranja je oko 15 do 25 minuta. Testovi se nalaze kako unutar knjige, tako i na priloženom cd-u s kojeg ih možete ispisivati u potrebnoj količini.

Knjiga sadrži konkretan plan djelovanja za poboljšanje situacije: plan na tjedan dana, na mjesec dana i na polugodište. Program što ga predstavljamo u ovoj knjizi od vas ne traži ulaganje nadljudskih napora, a donijet će vam vrlo mnogo. Naučite djecu učiti!

Svjedoci smo drastičnih promjena nagore u ponašanju i učenju učenika, što ponekad gotovo onemogućuje nastavni proces, lako se često krivi odgoj, pokazalo se da upravo prehrana ima presudni utjecaj na ponašanje djece. Kao neosporne uzročnike poremećaja u ponašanju autor izdvaja šećer i umjetne dodatke prehrani - cijeli niz umjetnih aroma, boja i ostalih dodataka hrani te brojnim bezalkoholnim pićima koja se danomice lansiraju na tržište i agresivno reklamiraju. Često je posljedica takve neadekvatne prehrane minimalna cerebralna disfunkcija (MCD), koja se manifestira kao neusredotočenost, hiperaktivnost i agresivnost.

U knjizi saznajte:

  • Što sve utječe na poremećaje u ponašanju djece.
  • Koje namirnice treba izbaciti iz dječjeg jelovnika koja su djeca podložnija MCD-u način prehrane za djecu s MCD-om.
  • Kako odgoj postaje nadgradnja na temelje postavljene odgovarajućom prehranom.

[OPŠIRNIJE]



preporuka za čitanje
Rosa Maria Argudin Leutarević / datum: 9. 4. 2019. 08:00

Ugledni njemački neuroznanstvenik i psihijatar Manfred Spitzer u knjizi Digitalna demencija: Kako mi i naša djeca silazimo s uma upozorava roditelje da djeci, čiji je mozak još u razvoju, ograniče vrijeme provedeno ispred ekrana digitalnih medija. Ključna je premisa da nas elektronički mediji – pametni telefoni, digitalni asistenti, računala, satelitska navigacija i stalna povezanost s internetom – „oslobađaju“ uobičajenih mentalnih napora te stoga postajemo sve ovisniji o tehnologiji, a naše psihičke sposobnosti slabe. 

Mnoga djeca nemaju potrebe pamtiti informacije jer znaju da ih u svakom trenutku mogu „uguglati“, kaže Manfred Spitzer. Multitasking ili rad na više stvari istovremeno, sumanuto klikanje od stranice do stranice, odvlači djeci pažnju, rasipa energiju i remeti fokusiranje na ono što je važno. Što više vremena provode surfajući i igrajući razne igrice, djeca će imati više problema s pažnjom i koncentracijom. Osim toga, igrice mogu izazvati ovisnost. Nadalje, što više vremena provedu pred ekranima elektroničkih medija, djeca će imati to lošije društvene vještine, bit će nesocijalizirana i frustrirana. 

 

 

 Zašto su naša djeca nevesela, nezadovoljna, sebična… te kako im pomoći.
Dobro se osvrnite. Ne možete ući u trgovinu ili u restoran a da tamo ne ugledate neraspoloženu djecu kako vrište, mrgode se, prkose roditeljima. Roditelji se, pak, ljute, žale i, nerijetko, očajnički nastoje ignorirati neposlušne, osorne potomke. Današnji svijet je prepun nezadovoljnih i nesretnih roditelja te djece koja pate, djece kojoj je dosadno, koja su nezadovoljna, nevesela, otuđena, emocionalno hladna, pa čak i nasilna. No tek onda kad se dogodi nešto katastrofalno, poput tragedije u američkoj srednjoj školi Columbine, ili nešto drugo o čemu svakog tjedna bruje mediji, postajemo spremni priznati da se s djecom događa nešto užasno.

Ova ozbiljna knjiga stiže u pravi čas, ona vam kazuje kako ćete spasiti dijete i sebe od jedne prave pošasti. Savjeti koje ćete u njoj pronaći nisu, međutim, ni slični onima koje su današnji roditelji navikli slušati. "Epidemija popustljivog odgoja" nije knjiga u kojoj ćete otkriti samo kako trebate, već i knjiga koja vam govori kako morate postupati prema djeci, objašnjava razlike između egocentričnosti i samopoštovanja; tumači zbog čega morate djecu zaštititi od medija; nudi strategije za spašavanje djece koja su se našla "na rubu". "Epidemija popustljivog odgoja" je poziv roditeljima da preuzmu odgovornost za svoju djecu i pruže im ono što stvarno trebaju da bi rasla i razvijala se, voljela.

Robert Shaw je dječji i obiteljski psihijatar s privatnom praksom i voditelj Instituta za obitelj u Berkleyu, Kalifornija. Dječju psihijatriju je specijalizirao u bolnici Mt. Sinai u New Yorku i radio kao profesor na Medicinskom fakultetu "Albert Einstein" te bio upravitelj Službe za obiteljsko i dječje mentalno zdravlje.

Stephanie Wood je bivša glavna urednica časopisa "Child". Pisala je o roditeljstvu i problemima obitelji u raznim publikacijama.
 

  Način na koji mi, roditelji odgajamo uvelike se promijenio u proteklih nekoliko desetljeća. Ono što smo nekoć radili po intuiciji postalo je predmetom političke mode, nešto u čemu trebamo stručno vodstvo. Rezultat? Naša djeca – u svim društvenim slojevima – sada nisu razmažena samo u materijalnom pogledu Dobila su veoma mnogo u smislu zakonodavstva, prava i iskustava, no ipak pate na nezamisliv način, a stopa dječje depresije, maloljetničkih trudnoća, pretilosti i alkoholizma u predtinejdžerskoj dobi veća je nego ikada. Ukidajući ograničenja i odustajući od autoriteta, čini se da smo mi, odrasli pogriješili u odgoju naše djece, oduzevši im time osnovne oblike pružanja potpore. U ovoj knjizi dr. Aric Sigman – i sam otac četvero djece – posvetio se problemima kao što su djetetov osjećaj da mu nešto pripada, utjecaj televizije i računala, dom sa samohranim roditeljem i „pomiješane“ obitelji, roditeljski osjećaj krivnje i kultura kompenziranja. Dotaknuvši svaki od tih problema na iskren i izravan način, svima nama daje jasnu i praktičnu poruku – roditeljima, bakama i djedovima, učiteljima i kreatorima politike – kako da ispravimo ovaj status quo, ponovno odredimo svoje uloge i kako da svi zajedno podižemo djecu koja će se bolje ponašati i biti sretnija. Dr. Aric Sigman član je Kraljevskog društva liječnika i vanjski član Britanskog društva psihologa, te se redovito pojavljuje u medijima. Autor je knjige Daljinski upravljani: Kako televizija šteti našem životu.


 

korisni link za roditelje:

www.skole.hr

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


Dokumenti

Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.



preskoči na navigaciju