*obrazac za izvješće za 1. polugodište o upp u privitku
PEDAGOG
Na pedagoga ćeš najvjerojatnije naići u školi. Njegov rad se često preklapa s radom učitelja i ravnatelja. Ipak, on na odgoj i obrazovanje gleda iz jednog drugog kuta.
Pedagog radi s djecom i roditeljima pri školi. Iako ga ne vidiš često koliko učitelja, možeš mu se obratiti ako te u školi nešto muči, pogotovo ako je vezano za učenje ili za osoblje u školi. Pedagogu se mogu obratiti i tvoji roditelji ako imaju pitanja o tvom odgoju, ako ih zanima kako se obrazuješ, što sve tvoja škola nudi ili ako imaju pitanja o učiteljima i tvom odnosu s njima.
U suradnji s ravnateljem i učiteljima pedagog planira što će se sve raditi u školi.
Na početku godine napravi plan i program za cijelu školsku godinu, a na kraju godine istraži koliko je bilo uspjeha, koliko neuspjeha te gdje ima mjesta za promjene.
On pomaže i učiteljima u radu, te provjerava kako rade. Pomaže im i u novim načinima podučavanja. (Izbor: http://www.hrabritelefon.hr/novosti/strucni-suradnici-tko-je-tko/)
Radno vrijeme pedagoginje je od pon. do pet. do 8.00 do 14.00 sati ;)
brij telefona: 032/ 842-995
Srdačan pozdrav!
Rosa Maria Argudin - Leutarević
PREPORUKE ZA ČITANJE
Naziv knjige: Daljinski upravljani - Kako televizija šteti našim životima i što po tom pitanju možemo učiniti
Autor knjige: Aric Sigman
Jeste li znali da ćete do svoje sedamdeset i pete godine više od dvanaest godina života provesti zureći u televiziju? Koristeći se najnovijim znanstvenim dokazima, psiholog i producent dokumentarnih emisija, dr. Aric Sigman otkriva kako pretjerano gledanje televizije:
Zbog ovoga poticajnog izlaganja koje na određenim mjestima djeluje šokantno, razmislit ćete dvaput prije nego što ponovno posegnete za daljinskim upravljačem... |
Zašto su naša djeca nevesela, nezadovoljna, sebična… te kako im pomoći
Dobro se osvrnite. Ne možete ući u trgovinu ili u restoran a da tamo ne ugledate neraspoloženu djecu kako vrište, mrgode se, prkose roditeljima. Roditelji se, pak, ljute, žale i, nerijetko, očajnički nastoje ignorirati neposlušne, osorne potomke. Današnji svijet je prepun nezadovoljnih i nesretnih roditelja te djece koja pate, djece kojoj je dosadno, koja su nezadovoljna, nevesela, otuđena, emocionalno hladna, pa čak i nasilna. No tek onda kad se dogodi nešto katastrofalno, poput tragedije u američkoj srednjoj školi Columbine, ili nešto drugo o čemu svakog tjedna bruje mediji, postajemo spremni priznati da se s djecom događa nešto užasno.
Ova ozbiljna knjiga stiže u pravi čas, ona vam kazuje kako ćete spasiti dijete i sebe od jedne prave pošasti. Savjeti koje ćete u njoj pronaći nisu, međutim, ni slični onima koje su današnji roditelji navikli slušati. "Epidemija popustljivog odgoja" nije knjiga u kojoj ćete otkriti samo kako trebate, već i knjiga koja vam govori kako morate postupati prema djeci, objašnjava razlike između egocentričnosti i samopoštovanja; tumači zbog čega morate djecu zaštititi od medija; nudi strategije za spašavanje djece koja su se našla "na rubu". "Epidemija popustljivog odgoja" je poziv roditeljima da preuzmu odgovornost za svoju djecu i pruže im ono što stvarno trebaju da bi rasla i razvijala se, voljela.
Robert Shaw je dječji i obiteljski psihijatar s privatnom praksom i voditelj Instituta za obitelj u Berkleyu, Kalifornija. Dječju psihijatriju je specijalizirao u bolnici Mt. Sinai u New Yorku i radio kao profesor na Medicinskom fakultetu "Albert Einstein" te bio upravitelj Službe za obiteljsko i dječje mentalno zdravlje.
Stephanie Wood je bivša glavna urednica časopisa "Child". Pisala je o roditeljstvu i problemima obitelji u raznim publikacijama.
Način na koji mi, roditelji odgajamo uvelike se promijenio u proteklih nekoliko desetljeća. Ono što smo nekoć radili po intuiciji postalo je predmetom političke mode, nešto u čemu trebamo stručno vodstvo. Rezultat? Naša djeca – u svim društvenim slojevima – sada nisu razmažena samo u materijalnom pogledu Dobila su veoma mnogo u smislu zakonodavstva, prava i iskustava, no ipak pate na nezamisliv način, a stopa dječje depresije, maloljetničkih trudnoća, pretilosti i alkoholizma u predtinejdžerskoj dobi veća je nego ikada. Ukidajući ograničenja i odustajući od autoriteta, čini se da smo mi, odrasli pogriješili u odgoju naše djece, oduzevši im time osnovne oblike pružanja potpore. U ovoj knjizi dr. Aric Sigman – i sam otac četvero djece – posvetio se problemima kao što su djetetov osjećaj da mu nešto pripada, utjecaj televizije i računala, dom sa samohranim roditeljem i „pomiješane“ obitelji, roditeljski osjećaj krivnje i kultura kompenziranja. Dotaknuvši svaki od tih problema na iskren i izravan način, svima nama daje jasnu i praktičnu poruku – roditeljima, bakama i djedovima, učiteljima i kreatorima politike – kako da ispravimo ovaj status quo, ponovno odredimo svoje uloge i kako da svi zajedno podižemo djecu koja će se bolje ponašati i biti sretnija. Dr. Aric Sigman član je Kraljevskog društva liječnika i vanjski član Britanskog društva psihologa, te se redovito pojavljuje u medijima. Autor je knjige Daljinski upravljani: Kako televizija šteti našem životu.
Prehrana i poremećaji u ponašanju njemačkog autora Friedricha Klammrodta. U ovoj knjizi otkriva šokantan utjecaj prehrane na djecu i njihovo ponašanje. Ako ste zabrinuti učitelj, pedagog ili roditelj nemirnih mališana koje muče poremećaji pažnje, agresivnost i niz drugih tegoba ili želite prevenirati moguće štetne posljedice koje nepravilna prehrana ima na vas i vašu djecu ovo je knjiga koja će vam otvoriti oči i u mnogome pomoći! |
Analizirati suvremeno plan i prog s uc TUR 30.8.16.ppt
GODISNJI PLAN RADA PP - S UPUTAMA.doc
PRAVILNIK upp novo.docx
obrazac za izvjesce o upp za 1. polugodiste.doc
obrazac za redovan program uz individualizaciju u metodama i oblici rada.doc
MJESEČNI I GODIŠNJI PLANOVI RADA UČITELJA
RASPORED SATI ZA UČITELJE I UČENIKE
Pravila o upravljanju dokumentarnim i arhivskim gradivom
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Za učenike! |
Za svakoga po nešto! |